برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1405/03/27 - 06:00
  • - تعداد بازدید: 20
  • - تعداد بازدیدکننده: 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بنا به گزارش کاظمی مسئول روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان

گامی بلند برای سلامت محرومان؛ انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی

هم‌افزایی برای عدالت در سلامت؛ تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت بهداشت و کمیته امداد آذربایجان غربی امضاء گردید.

با هدف بهبود شاخص‌های سلامت و ارتقای کیفیت زندگی خانواده‌های تحت حمایت، روز چهارشنبه ۲۷ خرداد نشست مشترک به منظور امضای تفاهم نامه مشترک در با حضور دکتر ریخته گر معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و دکتر محمدزاده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی و حضور مدیران ارشد کمیته امداد و مدیران و روسای گروه‌های فنی معاونت بهداشت انجام شد

 

این تفاهم‌نامه بستری برای هم‌افزایی ظرفیت‌های درمانی و بهداشتی جهت خدمت‌رسانی عادلانه به نیازمندان استان خواهد بود.

 

در این نشست دکتر محمدزاده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ضمن تقدیر از زحمات معاونت بهداشت در طی سال گذشته در اجرای تفاهم نامه بهداشت و درمان گفت در استان ۹۸ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد وجود دارد که کمیته امداد استان در زمینه آموزش بهداشت به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و توانمندسازی مددجویان رتبه اول در کشور کسب نموده است

 

وی افزود : در حوزه سلامت به پیشگیری بهتر از درمان اعتقاد کامل داریم و این تفاهم نامه در خصوص توانمندی مددجویان در راستای خودمراقبتی و غربالگری است

 

دکتر ریخته گر در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: سلامتی یک موضوع چند بعدی بوده که قناعت پذیر نیست و بحث عدالت در سلامت از مقوله های مهم بوده بطوریکه شرایط عادلانه برای سلامت است

 

وی به نکات مهم در این تفاهم نامه از جمله ظرفیت سراج، بحث خودمزاقبتی، پزشکی خانواده، دهان و دندان و ... اشاره کرد.

 

این نشست با امضای تفاهم نامه مشترک بین دو سازمان ادامه یافت و قرار شد سوپروایزرهایی از دو سازمان جهت رصد ماهانه مصوبات تعیین شود

 

  • گروه خبری : گروه های محتوا,آخرین اخبار,گالری عکس,گالری فیلم
  • کد خبر : 29775
کلمات کلیدی
خدیجه کاظمی
خبرنگار

خدیجه کاظمی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب