بنا به گزارش کاظمی مسئول روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان، پیام تسلیتی صادر نمود.
در متن پیام تسلیت دکتر ریختهگر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَبا فرا رسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام تجلی ایثار و مظلومیت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایشان، این سوگ عظیم را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و تمامی ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت تسلیت عرض مینمایم.اینجانب ضمن عرض تسلیت ویژه به همکاران دلسوزم در خانواده بزرگ سلامت استان، مراتب قدردانی خود را از تلاشهای شبانهروزی نیروهای خدوم بهداشت در تمامی مراکز بهداشتی، خانههای بهداشت و پایگاههای سلامت سراسر استان اعلام میدارم. بیشک خدمت صادقانه شما در مسیر حفظ تندرستی و تأمین سلامت مردم، بهویژه در مناطق محروم و دورافتاده، استمراری از آموزههای صبر و فداکاری کربلاست. مجاهدت شما در سنگر بهداشت، مصداق بارز کار جهادی و کوششی برای خدمت به انسانیت است که در نزد پروردگار مأجور خواهد بود.امید است با الگوبرداری از نهضت عاشورا، در مسیر خدمت به خلق و ارتقای نظام سلامت، همواره ثابتقدم و پیروز باشید.
دکتر احسان ریختهگرمعاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان
نظر دهید