برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

خیرین عرصه سلامت استان آذربایجان غربی ۲ عدد دستگاه rvg اهدا کردند

خیرین عرصه سلامت استان آذربایجان غربی ۲ عدد دستگاه rvg اهدا کردند

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، در راستای دسترسی به عدالت در سلامت و برخورداری مناطق محروم و کم برخوردار از خدمات مطلوب دندانپزشکی نظیر تصویربرداری، راه اندازی دستگاه‌های رادیوگرافی نصب شده بر کلینیک های سیار از طریق اتصال به سنسورهای RVG، اهدایی از موسسه خیریه بامداد امید صبا انجام شد.

 

در این مراسم که با حضور دکتر رضایی ترکمانی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت،  مهندس محمودی سرپرست دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی، مدیران گروه‌های کارشناسی معاونت بهداشت،  آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در محل مدرسه ابتدایی شهدای مکه برگزار گردید، ضمن تقدیم لوح سپاس با امضای دکتر ریخته گر معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و دکتر رضایی دکتر مهدی رضایی ترکمانی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی، به نیابت از خدمات ارزنده مهندس قیاسی مدیر عامل موسسه خیریه بامداد امید صبا، قدردانی شد.

 

 

دکتر رضایی ترکمانی بر اهمیت تجهیز این کلینیک ها به دستگاه رادیوگرافی (عکس دندان) به لحاظ لزوم دسترسی دندانپزشکان به گرافی بیمار در مسیرهای صعب العبور کوهستانی و مناطق محروم و دور افتاده، قبل از مداخله تاکید و بسیار حائز اهمیت دانست .

 

سپس لاوا مدیر گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت، ضمن اشاره به ارزش ریالی ۲ عدد دستگاه rvg اهدا شده به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و  اهدای قسمتی از مواد دندانپزشکی، در خصوص فرایند تکمیل تجهیزاتی سیستم و تامین دو عدد لب تاب جهت ظهور دیجیتال گرافی توضیحاتی ارائه داد.

 

 گفتنی است که موسسه خیریه بامداد امید صبا، احداث یک باب خانه بهداشت روستای انهر سفلی را به مساحت ۱۰۵ مترمربع متقبل که قرار است بعداز پایان پروژه، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی قرار گیرد.

 

 

روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی

کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

رقیه امین دوست
عکاس

رقیه امین دوست

تنظیمات قالب