برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

حضور و بازدید کارشناسان دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت متبوع در راستای استقرار برنامه سراج

حضور و بازدید کارشناسان دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت متبوع در راستای استقرار برنامه سراج

در تاریخ 16 و 17 بهمن خانم خادم و خانم جلالی از روند پیشرفت استقرار برنامه سراج شهرستان‌ های ارومیه، میاندوآب، مهاباد و ماکو بازدید نمودند .

در ابتدای این بازدید در جلسه ای با حضور معاون بهداشت دانشگاه در خصوص برنامه ها و اقدامات انجام شده بحث و تبادل نظر شد . در ادامه از فضای فیزیکی شهرستان‌ های ارومیه، میاندوآب، مهاباد و ماکو بازدید بعمل آمد .

در بازدید از شهرستانهای فوق که با حضور مدیران ارشد شهرستان های فوق بود؛ خانم خادم رییس اداره سلامت روان دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد ضمن تشکر از زحمات انجام شده در تجهیز و راه اندازی این مراکز، ابراز امیدواری کرد فعالیت چنین مراکزی طلایه دار خدماتی موثر در حوزه سلامت روان باشد.

شایان ذکر است هدف از راه اندازی این مراکز ارائه خدمات سلامت روان در سطح تخصصی و به صورت رایگان می باشد و از خدمات تخصصی ارائه شده در این مراکز می توان به خدمات روانپزشکی، روانشناسی، مددکاری، کاردرمانی و ویزیت در منزل برای گروه های هدف تحت پوشش نام برد. علاوه بر خدمات سطح 1 و 2 ، خدمات مددکاری که در قالب بسته اقدام جامعه ارائه خواهد شد با هدف سازمان دهی همکاری های بین بخشی و مشارکت مردم در ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی شهرستان است.

کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

رقیه امین دوست
عکاس

رقیه امین دوست

تنظیمات قالب